top of page

טיפול קוסמטי לנשים בהריון

למה חשוב לעדכן את הקוסמטיקאית שאני בהריון !

כאשר את מגיעה לקוסמטיקאית ואת בהריון, חשוב מאוד לעדכן את הקוסמטיקאית על ההריון, בעיקר אם זה השליש הראשון ולא ממש רואים עליך. המטרה העיקרית זה שתהני ותקבלי טיפול מותאם לעור פניך. תפקיד הקוסמטיקאית הוא לשמור על בריאותך ולכן עליה לקבל את כל האינפורמציה הרלוונטית על מצבך.

מדוע ?

· שימוש במוצרים עם ריח עדין שלא גורם לבחילה. · התייחסות לנגעים אדומים ונימי דם מורחבים באופן נורמאלי לחלוטין, זה רק עלייה בהורמון האסטרוגן. · איסור על שימוש במכשור חשמלי קוסמטי עקב סכנת התחשמלות. יכולת העמידה של העובר בהלם חשמלי היא קטנה משל האם. · טיפול שונה בתופעות עוריות כמו אקנה מוגבר ודלקתי או כתמי פיגמנטציה חדשים, תופעות שכיחות בהריון עקב עליה בהורמונים האנדרוגניים. הטיפול באקנה יהיה ניקוז נקבוביות, חיטוי עור הפנים וטיפול בפילינג על בסיס צמחי. לא מוצרים על בסיס שמן, לא חומרים מייבשים מדי וכמובן לא נגזרות של ויטמין A האסור לשימוש לנשים בהריון עקב האמונה כי הוא גורם למומים מולדים.

· התייחסות שונה לצמיחה מוגברת של שיער, תופעה שכיחה בהריון שרצוי לא להילחם בה, בעיקר אם השיער הוא באזור הפנים, כמובן להימנע מפילינגים מכאניים ושפשוף יתר היכולים לגרום לצמיחת יתר של שערות אלו ואף להמשך הופעתן לאחר תקופת ההריון. ניתן להבהיר שערות אלו עד לנשירתן בתום ההריון. · מאחר ואישה הריונית סובלת מיתר לחץ דם, רצוי לא להמריץ את הדם יתר על המידה, לא לחמם מדי את עור הפנים על ידי מכשיר אדים או מסכות תרמיות. · בזמן העיסוי, להשתמש בשמן שקדים או נבט חיטה ולא בשמנים אתריים החודרים למערכת הדם ולכן חודרי שלייה. והכי חשוב, לשכב בנוחות וליהנות מהטיפול !

bottom of page