top of page

הכינו פניכן לקיץ

הנה כמה טיפים שיעזרו לנו לשמור על עור הפנים בקיץ

ניקוי פנים – בוקר וערב חשוב מאוד לרחוץ את עור פנינו, בוקר וערב עם תכשיר המותאם לעור. סבון רגיל יוריד מפנינו גם את השכבה ששומרת על עורנו ויגרום ליובש. לכן, חשוב שנשתמש בסבון ללא סבון לעור פנים שמן או שמן הידרופילי לעור פנים יבש, שאינם גורמים ליובש או גירוי העור.

קרם בוקר לאחר ניקוי הבוקר וכהכנת הפנים ליום חדש, רצוי למרוח סביב העיניים קרם לחות לעיניים המוריד נפיחות ומטשטש קימטוטים. על הפנים למרוח קרם לחות עם מקדם הגנה מובנה בתוך הקרם שישמור על פנינו מקרינת השמש ההרסנית לעור. קרם ערב לאחר ניקוי הפנים בערב עם מסיר איפור ותכשיר ניקוי, מומלץ למרוח קרם ערב. אני ממליצה לבחור בקרם ערב אשר יחסית מורכב מחומרים פעילים באחוז גבוה יותר מקרם הבוקר כדי שבערב כאשר אנחנו נחים, עור פנינו יתחדש ויתמצק. ניתן למצוא היום בשוק הקוסמטיקה המקצועי קרמים המתאימים לעור שמן, אשר ממיסים את השומן, מאזנים את הבלוטות העוריות, מחטאים את העור ושומרים על רמת החומציות שעורינו זקוק לה. מאידך גיסא, לעור הזקוק לאלסטיות, התחדשות, טשטוש כתמים, אני ממליצה על קרמים המשלבים חומצות, כמו חומצה לקטית, אשר מחדשים את התאים וגורמים לעור פנינו להתמצק, לאחד את גוון העור, לטשטש קמטוטים וכו'... מסכה, פילינג ושאר פינוקים אני ממליצה

על מסיכה המותאמת לעור פניכן פעם בשבוע, מסיכה לחותית ומזינה לעור פנים יבש הזקוק לרענון והתעוררות או מסיכה מתייבשת ומרגיעה לעור פנים שמן עם בלוטות אקטיביות. פילינג אחת לשבוע, לעור פנים שמן – פילינג ביולוגי עם חומצה סליצילית שיוריד את השומן העל עורי ויחטא את פנינו או פילינג גרגירי עימו נשפשף את עורינו ונסיר תאים מתים. לעיניים רגישות אני ממליצה להימנע ממסיר איפור לעיניים ולהסיר את האיפור עם כפפה מיוחדת אשר נזקקת רק למים חמים ומורידה גם את האיפור העמיד ביותר. לימים ארוכים מחוץ לבית ניתן לשמר את חיוניות הפנים, הברק ואפילו את האיפור עם ספריי לחות שעושה קסמים לפנים ולמצב רוח !

bottom of page