top of page

טיפים ליופי מבית ביופור

טיפים ליופי מבית ביופור

את יכולה להיות יפה בכל גיל.

גם אם שנים לא טיפחת את עורך.

גם אם את מאד עסוקה, או סתם לא רוצה להשקיע.

הסוד הוא.. בהתאמת הטיפול הנכון במיוחד עבורך.

הטיפול הנכון בעור לא דורש המון השקעה. לפעמים, תכשיר אחד עוצמתי הוא כל מה שנחוץ כדי לחדש את העור ולשפר את סימני הגיל. איזה תכשיר? כאן נחוץ ייעוץ ראשוני כדי להתאים אותו לכל מאפייני העור והמטופלת עצמה - גיל, גוון העור, סוג העור, הרגלים ותחביבים, גנטיקה ומצב בריאותי ועוד. אבל הדיוק הזה משתלם: תכשיר שהותאם נכון, יכול לחולל פלאים במראה העור.

מה יכיל תכשיר כזה?

ומתי הזמן להתחיל להשתמש בתכשירים מחדשים?

ראשית, חשוב להדגיש: ככל שמתחילים מוקדם יותר, כך מגיעים לשנות הארבעים והחמישים עם עור בריא יותר, שגם קל יותר לחדש. קל לחדש עור שטופל במשך השנים, כי תאי העור מגיבים טוב לטיפול, הם "בכושר" (בלשון ציורית). מתחלקים מהר יותר, מתפקדים טוב יותר, העור מוצק יותר וחיוני. בעור שטופל במשך השנים, החל מגילאי שלושים+, קל לעשות שינויים ואף לבצע בהמשך הדרך הזרקות ופרוצדורות שמתאימות לגיל בוגר יותר. הוא מחלים טוב והתוצאה תיראה טבעית.

אבל... לעולם לא מאוחר להתחיל.

ישנם נשים שמתחילות את שיגרת הטיפוח רק בשנות הארבעים. וחלקן אף בגיל 50 פלוס.

האם התוצאות תהיינה טובות?

אכן כן. ניתן לשלב בגילאים אלה את המרכיב רטינול, שתורם למוצקות העור, לקילוף עדין ולברק וחיוניות העור. כדאי לצרף גם חומצות אלפא ובתא הידרוקסי, המחוללות קילוף והחלקה של המרקם, צמצום נקבוביות וטיפול בכתמים. ישנם תכשירים המכילים חומצות אלפא בתא הידרוקסי ורטינול, והם מחוללים השפעה מהירה ונראית לעין על מראה העור.

היכן משיגים כאלה תכשירים?

האם הם מגרים את העור, או גורמים לתופעות לואי?

איך משתמשים בהם באופן נכון, לקבלת תוצאה טובה?

ואיך אדע איזה תכשיר מתאים במיוחד עבורי?

על כל השאלות הללו ואחרות, כל מה שמעניין אתכן, אשמח לענות כאן, בשיחה טלפונית או מפגש ייעוץ

טיפול אנטי אייג'ינג

bottom of page