top of page

מתי להתחיל טיפול אנטיאייג'ינג Anti Aging

מתי להתחיל טיפול אנטיאייג'ינג Anti Aging:

טיפוח העור בגילאי 28-35

לכל גיל יש את סימני הגיל האופייניים לו. מגיל 28 לערך, מתחיל להיראות אבדן ברק ושינויים במרקם העור. עם השנים, נוספים קמטוטים עדינים. ועם הזמן הם הופכים לקמטים. כתמי עור צצים, לאחר ההריונות וגם עם הגיל ונזקי השמש. קווי המתאר של הפנים משתנים, בגיל בוגר יותר ישנה צניחה של העור ובהדרגה גם שקיעה של אזור העיניים. העור מאבד נפח, הלחיים מצטמקות.

בגילאי 28-35 העור עדיין מתוח ויפה למראה, אם כי שינויים במרקם כבר מורגשים. לעיתים ישנם כתמי לידה שלא דהו. זה הזמן להתחיל בשגרת טיפוח וחידוש נכונה לעור. טיפול בזמן, שומר על עור חיוני וצעיר יותר גם בגילאים מתקדמים. הוא גם מאפשר לבצע בהמשך שינויים כגון הזרקות או ניתוחים, עם תגובה טובה יותר. בנשים שהחלו את שיגרת ההזרקות או את הניתוחים בגיל מתקדם, בלי שטיפחו וחידשו את העור קודם לכן, רואים הבדל דראסטי במראה העור ועלולים לקבל "פני מסכה". הבעה שונה לגמרי של הפנים, שוני משמעותי שהסביבה מתקשה לעכל. גם המטופלת לעיתים קרובות לא הכי מרוצה ממנו. הדרך לחדש את העור היא בצעדים קטנים, בבנייה איטית ונכונה, החל מהגיל "שאפשר להתחיל"... כלומר, כאשר צצים השינויים הראשונים. ואז מתקבל מראה יפה, הרמוני, לא שונה מדיי מפנייך המוכרות לך ולסביבה. והכי חשוב, העור חיוני ומקבל את הטיפול ברמה גבוהה של הצלחה.

אז מה נאמץ בגילאי 28-35? בשנים אלה, כדאי לאמץ תכשיר עם חומצות אלפא הידרוקסי, המיועדות לקלף ולחדש את מרקם העור. הן משפרות גם מראה של נקבוביות פעורות וחטטים אם ישנם. החומצות גם שומרות על חילוף חומרים תקין בעור, על מראה חיוני ומטופח ולחות תקינה. ריכוז החומצות המיועד לחידוש, מחייב שימוש בשעות הערב בלבד. בשעות היום, כל תקופת השימוש, יש להישמר מחשיפה ממושכת לשמש ולהשתמש במסנן קרינה.

שימוש בתכשיר עם נוגדי חמצון ישלים את התמונה ויאט את המשך הנזקים לעור.

במידה ונותרו כתמים בעור, תכשיר נוסף, המפחית יצור פיגמנט, יסייע באיחוד הגוון.

תכשירים מסוג זה מחייבים התאמה מקצועית וניתנים לרכישה במכוני קוסמטיקה בלבד. אבחון העור ניתן בחינם.

מוזמנות (ומוזמנים) להגיע אלי לאבחון העור ולקבל ייעוץ מה הכי מתאים לך בשלב זה !

תודה לרונית שגב על המאמר !

שירי 0502904824

טיפול אנטי אייגינג, anti aging

bottom of page